HandlekurvenHandlekurv

Handlekurven er tom

Spørsmål & svar



1. Jeg har ikke fått varen jeg har bestilt?
Ved å gå inn på MIN yaTack finner du en oversikt over alle dine ordrer. En pakke kan være i forskjellige stadier i sendingsprosessen. Den kan være BESTILT, da venter vi på å få den inn fra vår leverandør. Den kan ha status SENDT da er den sendt fra vårt lager og du får pakken i løpet av 2-3 dager. Vi vil om kort tid også legge ut et sendingsnummer av oss slik at du selv kan følge pakken din på transportørenes Nettspor. Kontakt dersom det er noen problemer.

2. Jeg vil benytte meg av angrefristen for å returnere varer, hvordan går jeg frem?
Les mer om retur og angrerett her Fremgangsmåten for å fylle den ut er som følger:
  • Hent pakken snarest mulig.
  • Fyll ut en retur skejma som inkludert i var sending og legg den med retur sending. Du kan også klikke her for å gå til en online retur skjema på min side, fyll ut og send inn som epost.
  • Fyll inn ordrenummer, ditt kundenummer og fakturanummeret
  • Fyll inn ditt kontonummer dersom du skal ha penger refundert fra oss
  • Fyll inn varenummer, antall, varenavn og returkode i skjemaet under "Jeg returnerer"
  • Dersom du skal bytte varen, fyll inn varenummer, varenavn, antall og pris under feltet "Jeg vil bytte til" (du må da velge en vare som er tilgjengelig i varehuset eller og hente vareinformasjonen derfra)
  • Dersom grunnen til retur er skade må du fylle inn varenummer, varenavn, returkode og pris i feltet for skademelding på returseddelen. (Husk at du da må legge ved skademelding utfyllt av posten eller budfirma)
  • Legg den i original emballasje sammen med varer som skal returneres.
  • Du er selv ansvarlig for returforsendelsen og må betale porto. Dersom det er en reklamasjon klikk her. Forsendelser som ikke sendes som Norgespakke (eller annen forsendelsesmåte som benytter sporing) sendes på eget ansvar.
Vi gjør oppmerksom på at du ikke kan returnere varer med en kjøpesum på under kr. 300. Vi vil behandle din retur så fort vi klarer men gjør oppmerksom på at returer kan ta mellom en til tre uker å behandle.
Det krever en aktiv handling fra deg (husk 14 dagers fristen nevnt i angrerettloven §11), slik at vi kan behandle saken på en rask og smertefri måte for alle parter iht. Angrerettloven.

3. Hvordan får jeg konto i yaTack?
Du trykker da på "KONTO" øverst på menylinjen på vår webside. Registreringsskjemaet er enkelt og oversiktlig. Du må fylle inn følgende:

  • Fødselsdato, måned og år.
  • E-mailadressen din og velge passord
  • Ditt fornavn og etternavn
  • Adresse og telefonnummer
  • Lese og godta betingelsene for å handle hos yaTack
  • Kryss av for om yaTack skal kunne sende deg informasjon på din e-mailadresse

    Pass på at skjemaet er fylt ut korrekt. Når alt er fylt ut trykker du på KLIKK HER FOR Å FÅ OPPRETTET KONTO. Du er nå registrert som kunde hos oss og kan starte å handle. Dine kundedata kan du endre på din yaTack senere dersom du flytter eller endrer mailadresse o.l.

    4. Hvordan kan jeg betale når jeg handler på yaTack?
    Hos yaTack kan du velge mellom flere betalingsmåter, elektronisk betaling med kreditt/debetkort eller nettbank,finasiering .Les mer om Betalingsmetoder

    5. Jeg har glemt passordet mitt?
    Klikk på LOGG INN på menylinjen øverst på web siden. Du kommer da inn på en annen side der står det "Klikk her hvis du har glemt passordet ditt". Klikker du på her kommer du inn på en ny side der du skriver inn e-mail adressen din. Klikk deretter på "send meg nytt passord". Du vil da få tilsendt et nytt passord etter kort tid.

    6. Hvilke kundedata er registrert på meg?
    Fødselsdato, måned og år. E-mailadressen din og passord Ditt fornavn og etternavn Adresse og telefonnummer Kjøpshistorikk

    7. Hvordan kan jeg endre adressen, telefonnummeret, mailadressen min eller motta/ikke motta nyhetsbrev?
    Du logger deg inn med ditt brukernavn og passord. Gå til min profil og her kan du oppdatere dine kundedata. Det er viktig at du til enhver tid har riktig adresse, slik at pakkene kommer fram.

    8. Hvor lang leveringstid kan jeg regne med?
    yaTack jobber kontinuerlig for å levere dine varer raskest mulig hjem til deg. Vi benytter Posten Norge AS for å frakte varen fra vår pakkesentral til deg. Vi leverer de fleste av våre varer ut av vårt pakkelager på mellom 2 - 4 dager. De har da en sendingstid som varierer mellom 1 - 3 dager. Summerer man tiden vi bruker på å få varen fra leverandør og tiden det tar å sende pakken til deg, kan du regne med at i de fleste tilfeller vil du ha varen tilsendt på mellom 3 - 10 arbeidsdager. Du vil få tilsendt en mail fra oss når vi sender varene fra vårt lager.

    9. Hvilken risiko er forbundet med bruk av bankkort på internett?
    yaTack aksepterer følgende norske kort: Visa, Eurocard, Mastercard, og alle andre debetkort med VISA-logo. Når du betaler med kort, låses beløpet du skal betale på din konto inntil varen du har bestilt er sendt fra oss. Denne ordningen skaper trygghet, som kunde er du sikret at yaTack ikke tar betalt for varen før den er sendt fra oss. Hvis det oppstår problemer med leveringen fra vår side vil beløpet "låses opp" slik at du har normal tilgang til pengene. Betalingsordningen er godkjent av Datatilsynet. Les mer om sikkerhet på Visa og Mastercard sine sider .

    10. Hvordan finner jeg frem til det jeg leter etter?
    Bruk produkthierarkiet eller søk-funksjonen.
    - Via produkthierarki
    Du kan lete deg frem i produktkatagoriene som står listet opp på venstre side. Når du klikker på en av kategoriene kommer det opp underkategorier. Klikker du på et av dem kommer det opp noen produkter. Hvis du vil ha mer informasjon om et produkt trykker du bare på bildet. Hvis du vil kjøpe det trykker du på handlekurv-ikonet. o Via søk-funksjon
    - Søk-funksjonen
    yaTacks søk-funkjonen er bygget på en enkelt database teknologi. Bruk * foran søk-ordet, og * etter slik at søk-funksjon kan finne alle mulig produkter som inneholder søk-ord.

    11. Hvor gammel må jeg være for å handle hos dere?
    Du må være over 18 år for å handle hos oss. Vi vil kansellere alle ordre som er lagt inn dersom vi finner ut at du er under 18 år. Dersom du allikevel finner varer du er interessert i hos oss kan du kjøpe disse dersom du får en som er over 18 år til å bestille for deg.

    12. Produktinformasjon, hvor kan jeg få det?
    Til hvert produkt i sortimentet til yaTack finner du vareinformasjon. Klikk på varebildet så kommer det frem et større bilde med vareinformasjon ved siden av. Er det fortsatt noe informasjon du savner, send en mail til kundeservice og vi formidler den videre til vår produktsjef.Du kan ofte finne mere info om produktet på hjemmesiden til fabrikanten.

    13. Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse fra dere?
    Dersom du ikke mottar en ordrebekreftelse fra oss har det skjedd en teknisk feil. Det kan være at mailserveren du tilhører har hatt problemer, eller yaTack kan ha hatt problemer. Kontakt kundeservice på kundeservice@yatack.no med informasjon om hva du har kjøpt. De importerer da din ordre på nytt for deg.

         Leverandør av ASP system for ehandel: auksjon, nettauksjon, nettbutikk og netthandel.      VISA - The future takes VISA      Mastercard      BBS logo      Bring logo
  • name ms %
    config_sget 1.11 5.76%
    campaign_sget_dc 1.06 5.50%
    campaign_sget_dc 0.80 4.15%
    doc_sgetby_slug 8.71 45.30%
    doc_list_sgetby_doctype_ 4.52 23.49%
    cat_list_sgetby_hierarch 1.68 8.74%
    product_list_sgetby_camp 1.36 7.05%
    7 profiling calls 19.22
    Execution time: 0.021984100341797 seconds.